
Σύμφωνα με τον εκπαιδευτικό ψυχολόγο Ρίτσαρντ Ουόλκερ, στις χώρες του ΟΟΣΑ, όπου το εκπαιδευτικό σύστημα φορτώνει τα παιδιά με πολλή δουλειά, οι επιδόσεις τους ήταν χαμηλότερες στο τεστ διεθνούς αξιολόγησης PISA, σε σχέση με τους συμμαθητές τους που δεν έχουν τόσο φόρτο εργασίας. Οι ερευνητές χαρακτηρίζουν «επιζήμια» την υποχρέωση της πολύωρης καθημερινής μελέτης στο σπίτι, αντιπροτείνοντας μία με δύο ώρες μελέτης την εβδομάδα στις πρώτες τάξεις του δημοτικού και σταδιακή αύξηση στις τελευταίες.
Στο ίδιο συμπέρασμα κατέληξε και ομάδα ερευνητών από το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια, ενώ συνάδελφοί τους από το Πανεπιστήμιο του Ντιουκ συστήνουν η μελέτη στο σπίτι να μην ξεπερνάει τα 15 λεπτά στις πρώτες τάξεις του δημοτικού, για να αυξάνεται 10 λεπτά τον χρόνο τα επόμενα έτη.
Επιμέλεια: Μαργαρίτα Μπρίγκου
zougla. gr