Σελίδες

Mπορείς να νικήσεις έναν υπολογιστή στο «Πέτρα,Ψαλίδι,Χαρτί»;

Δοκιμάστε ΕΔΩ !

Οι New York Times δημιούργησαν ένα διαδικτυακό παιχνίδι, το οποίο χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να νικήσει την ανθρώπινη. Πρόκειται για το απλό και γνωστό σε όλους «πέτρα, ψαλίδι, χαρτί», με αντίπαλους έναν υπολογιστή και έναν άνθρωπο.
Ο υπολογιστής επιχειρεί να μιμηθεί την ανθρώπινη λογική με βάση απλούς κανόνες και στατιστικούς μέσους όρους. Έτσι, με βάση τους κανόνες του παιχνιδιού και τις προηγούμενες κινήσεις σου, ο υπολογιστής προσπαθεί να προβλέψει την επόμενη κίνησή σου.
Το παιχνίδι διαθέτει δύο επιλογές: η πρώτη είναι ο «Αρχάριος», όπου ο υπολογιστής μαθαίνει το παιχνίδι από το μηδέν και η δεύτερη είναι ο «Βετεράνος», όπου ο υπολογιστής διαθέτει 200.000 γύρους προηγούμενων εμπειριών. Στην πρώτη επιλογή είναι αρκετά εύκολο να ξεγελάσεις τον υπολογιστή, στη δεύτερη όμως το πιθανότερο είναι να χάσεις.
Μπορείτε να δοκιμάσετε τις δυνάμεις σας εδώ.
Το παιχνίδι σου δίνει τη δυνατότητα να δεις τη διαδικασία «σκέψης» του υπολογιστή. Αυτός επεξεργάζεται τις επιλογές σου αναζητώντας επαναλαμβανόμενα σχέδια και ψάχνοντας για αλλαγές σε αυτά. Τα συγκρίνει επίσης με τους 200.000 γύρους που διαθέτει στη μνήμη του.
Μπορείς κι εσύ να δοκιμάσεις να νικήσεις τον υπολογιστή, όμως, όπως προειδοποιεί η σημείωση στο δεξί μέρος της οθόνης, το παιχνίδι μπορεί να αξιοποιήσει τις τάσεις και συνήθειες του παίκτη να αποκτήσει πλεονέκτημα επί του αντιπάλου του.