Τι ακριβώς είναι όμως ένα κινητό λιμάνι;
Πρόκειται για μια πολύπλοκη δομή, που αποτελείται από πλωτές εξέδρες και πλωτές αποβάθρες, οι οποίες μπορούν να εξυπηρετήσουν διάφορους σκοπούς, ενώ διαθέτει όλες τις απαραίτητες υποδομές, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται σύστημα επικοινωνιών, παρακολούθησης, και ανεξάρτητης πηγής τροφοδοσίας. Όπως υπογραμμίζουν από τη Rostech, ένα τέτοιο έργο είναι κερδοφόρο από εμπορική άποψη: Το κόστος της κατασκευής ενός λιμανιού από αρθρωτά τμήματα είναι πολλές φορές μικρότερο από το αντιστοιχο που χρειάζεται για την κατασκευή σταθερών αντικειμένων, γεγονός που επιτρέπει την ταχύτερη απόδοση των επενδύσεων.

Το λιμάνι μπορεί να συναρμολογηθεί σε μια νέα θέση για 25-30 ημέρεςΔιαθέτει όλα τα απαραίτητα για την πρόσδεση, φόρτωση και εκφόρτωση των διαφόρων σκαφών. Το συγκρότημα περιλαμβάνει ένα αγκυροβόλιο για γενικά φορτία με τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων μέχρι 200 μέτρα μήκος, προβλήτες-ψυγεία, ανελκυστήρες, εγκαταστάσεις αποθήκευσης πετρελαίου, προβλήτες ενέργειας με ανεμογεννήτριες, χώρους προσωπικού. Οι τροποποιήσεις είναι διαθέσιμες με ελικοδρόμια, προβλήτες σκαφών και floatels.

Το κινητό λιμάνι είναι εξοπλισμένο με πυροσβεστικό εξοπλισμό, μονάδες άντλησης, κ.λπ. Το συγκρότημα μπορεί να λειτουργήσει σε οποιαδήποτε σώματα νερού με βάθος 2-100 μέτρα κάτω από μέτριες συνθήκες της θάλασσας (κύματα μέχρι 1,5 m ύψος), συμπεριλαμβανομένων παλιρροϊκών υδάτων με τη διαφορά ύψους έως 6 m.

HalandriPedia  
με στοιχεία από Σύχρονη Ρωσία και RIA Novosti