Ήταν Μάιος του 2001 όταν μετά από επιτυχημένη καριέρα 18 χρόνων σαν γραφίστρια και έχοντας σπουδές 4 ετών (Πτυχίο ΚΑΤΕΕ Γραφιστικής και Παιδαγωγικών Σπουδών- ΣΕΛΕΤΕ) έδωσα εξετάσεις ΑΣΕΠ και διορίστηκα 9η πανελλαδικά ανάμεσα σε 700 περίπου άτομα.
Τα 12 χρόνια της εκπαιδευτικής μου καριέρας πάντα προσπαθούσα με όλες μου τις δυνάμεις να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό μεταφέροντας τις γνώσεις μου, διαθέτοντας αμέτρητες ώρες στην προετοιμασία των μαθητών για την έξοδό τους στην αγορά εργασίας, για τις πανελλαδικές εξετάσεις αλλά και για τη συμμετοχή τους σε εκπαιδευτικά προγράμματα. Η ειδικότητα της Γραφιστικής και των ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ γενικότερα, απευθύνεται σε παιδιά με καλλιτεχνικές δεξιότητες οι οποίες αναδεικνύονται μέσα στο κατάλληλο σχολικό περιβάλλον.
Πολλές φορές στο διάστημα 2005 – 2011 μαζί με ομάδα εκλεκτών συναδέλφων και με την υποστήριξη του σχολικού Συμβούλου και της Διεύθυνσης, διδάξαμε αμισθί τα εκπαιδευτικά λογισμικά στους συναδέλφους των ειδικοτήτων μας. Ακόμη παρακολούθησα όλα τα σχετικά επιμορφωτικά σεμινάρια που διοργανώνονταν.
Συμμετείχα σε διεθνείς εκθέσεις, διαγωνισμούς, συνέδρια και ημερίδες δίνοντας την ευκαιρία στους μαθητές μας να δείξουν τη δουλειά τους και να διακριθούν.
Το 2011 η ομάδα μας βραβεύτηκε στα πλαίσια του ΘΕΣΜΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ & ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ για το έργο: «Πυθαγόρειο Θεώρημα – Ευπαλίνειο Όρυγμα και Εκπαιδευτική Τεχνολογία σε διαπολιτισμικό κοινό από μαθητές Επαγγελματικού Λυκείου»: ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΣ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΣΜΟΣ: ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.http://excellence.sch.gr/index.php?option=com_chronocontact&Itemid=59http%3A%2F%2F6tee-esp-thess.thess.sch.gr%2Fwebquest%2Findex.html
Ακόμη, στο Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης – Καλές Διδακτικές Πρακτικές έγινε επιλογή του project: «ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – Μια ψηφιακή περιήγηση από το παρελθόν στο μέλλον» και ακολούθησε η δημοσίευσή του στον ιστότοπο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στη διεύθυνση:
http://zeus.pi-schools.gr/epimorfosi/library/kp/ (Δευτεροβάθμια/Ειδικότητες ΕΠΑΛ-/Γραφικές Τέχνες)
Μετά από όλα αυτά ήρθε ένα μεγάλο ευχαριστώ: Η ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΟΥ
Η πίκρα, η απογοήτευση και η απαξίωση διαδέχονται τη θλίψη, το θυμό για την αδικία, όχι μόνο για μένα προσωπικά αλλά για όλους τους άξιους συναδέλφους οι οποίοι πετιούνται μέσα σε μια νύχτα στο καλάθι των αχρήστων.
Ποια αξιολόγηση του έργου μας έγινε;
Ποια ήταν τα κριτήρια για την επιλογή μας;
Γιατί απαξιώνουν τόσους άριστους και εργατικούς εκπαιδευτικούς;
Γιατί;
Παναγιώτα Τσαντσαράκη
Πρώην Εκπαιδευτικός ΠΕ1826 Γραφιστικής