
drasivrilissia.gr
Ο δήμαρχος Βριλησσίων ανακαλύπτει το φεστιβάλ μπύρας! «Τα Βριλήσσια τιμούν τους έλληνες ζυθοποιούς!», δήλωσε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1!
Σύμφωνα με το άρθρο 192 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, «το δημοτικό συμβούλιο μπορεί με απόφασή του να εκμισθώνει χωρίς δημοπρασία, για χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τους τρεις μήνες, θέατρα ή άλλους χώρους, για επιστημονικούς και καλλιτεχνικούς σκοπούς, αφού το συμβούλιο εκτιμήσει την ποιότητα των εκδηλώσεων που θα πραγματοποιηθούν».
«Αξιοποιώντας» αυτή τη διάταξη, η δημοτική αρχή των Βριλησσίων εκμίσθωσε και πάλι, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, στην ίδια εταιρεία, τον χώρο του πάρκου της πρώην Ναυτικής Βάσης για το χρονικό διάστημα από την 14η Ιουνίου έως και την 13η Σεπτεμβρίου 2013 (δηλαδή όσο κατά ανώτατο όριο επιτρέπει η σχετική διάταξη), προκειμένου να διοργανωθεί καλοκαιρινό festival μπύρας, έναντι μισθώματος 1.500€ μηνιαίως. Στο ανωτέρω ποσό περιλαμβάνεται και η εκτιμώμενη κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος από τις συσκευές του μισθωτή. Εκτίμησε μάλιστα η διοίκηση, ότι η προσφορά αυτή είναι ενδιαφέρουσα, διότι «αφ’ ενός μεν θα παρέχεται ψυχαγωγία στους δημότες και αφ’ ετέρου θα συμβάλει στην ανάδειξη, προστασία και φύλαξη του πάρκου».
Αν και στο σύνολό τους οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης καταψηφίζουν κάθε φορά αυτήν την πρόταση της διοίκησης, η τελευταία επανήλθε ακλόνητη και πάλι εφέτος (Δ.Σ. 6ης Ιουνίου) για να παραχωρήσει τον χώρο της Ναυτικής βάσης, με πρόσχημα πάλι τον «πολιτισμό» και το μικρό οικονομικό όφελος για τον δήμο.
(Επ' αυτού, Θα είχε ενδιαφέρον να μας ενημερώσει ο κ. δήμαρχος για το κόστος του ρεύματος που δαπανά η συγκεκριμένη δραστηριότητα, σύμφωνα με τα στοιχεία του περσινού τριμήνου, ώστε να προκύψει το πραγματικό οικονομικό όφελος για τον δήμο).
Καταλήγει όμως προκλητικό να προπαγανδίζει ο Δήμος Βριλησσίων μια εμπορική δραστηριότητα, με πρόσχημα την ανάδειξη του πάρκου της Ναυτικής Βάσης ή την προσφορά στον πολιτισμό (!), ώστε να παρακαμφθεί η υποχρέωση διεξαγωγής δημοπρασίας για την εκμίσθωση του δημοτικού χώρου. Και τέλος, αγγίζουμε τα όρια της φαιδρότητας, όταν ο δήμαρχος της πόλης εμφανίζεται να προωθεί επικοινωνιακούς σχεδιασμούς ιδιωτικών συμφερόντων.
Συγκεκριμένα, το ρεπορτάζ για τα Βριλήσσια προβλήθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 της 25ης Ιουλίου: «Μέχρι την επόμενη Τετάρτη οι λάτρεις της μπύρας θα μπορούν να απολαύσουν ελληνικής παραγωγής μπύρα δωρεάν στο πάρκο της πρώην Ναυτική Βάσης στα Βριλήσσια. Το φεστιβάλ θα διαρκέσει μέχρι και τις 15 Σεπτεμβρίου. Άφθονη μπύρα σε όλα τα χρώματα σε κοινές αλλά και ξεχωριστές γεύσεις περιμένουν να προκαλέσουν τον ουρανίσκο των Αθηναίων στο πάρκο της πρώην Ναυτική Βάσης στα Βριλήσσια. Η εβδομάδα ελληνικής μπύρας είναι γεγονός και μόνον εδώ μπορεί ο λάτρης και μη του κριθαρένιου ποτού να το γευθεί σε όλο του το μεγαλείο»(!)
Και τότε, εμφανίζεται στον τηλεοπτικό φακό ο δήμαρχος Βριλησσίων (με φόντο δυο υψηλά στελέχη της διοίκησης να απολαμβάνουν χαμογελαστά την μπύρα τους), να δηλώνει: «...Τιμώντας αλλά και ενισχύοντας του έλληνες ζυθοποιούς που καταβάλουν τεράστια προσπάθεια, ποιοτική και ποσοτική... Και με αυτόν τον τρόπο τους ενισχύουμε και προβάλουμε τη δουλειά τους για την οποία είμαστε περήφανοι»!
Στην πραγματικότητα, πρόκειται για μια τυπική «γκρίζα διαφήμιση», η οποία μάλιστα, φαίνεται να αποδίδει. Μια συνηθισμένη υπαίθρια μπυραρία μετονομάζεται σε «φεστιβάλ μπύρας», κατά τον ίδιο τρόπο που μια επιπλοποιία γίνεται «έκθεση επίπλων» ή ένα χασάπικο «Κέντρο Κρέατος». Όμως ο δήμαρχος Βριλησσίων, τι δουλειά έχει να συμμετέχει σ’ αυτά; Τα Βριλήσσια τιμούν τους έλληνες ζυθοποιούς; Άραγε, εάν ζητηθεί να διαφημίσουμε τους παραγωγούς τυριών για να αναδείξουμε την αγορά της λεωφόρου Πεντέλης, θα το πράξουμε;
Για να σοβαρευτούμε, μόνο μια εξήγηση ερμηνεύει τη συμπεριφορά ιθαγενούς που εμφανίζουν οι δημοτικοί παράγοντες της πλειοψηφίας: Είναι τέτοια η ανάγκη προβολής κάποιου έργου από την πλευρά τους, που οικειοποιούνται ακόμη και την επιτυχή άσκηση μιας ιδιωτικής δραστηριότητας. Οτιδήποτε άλλο κι αν σκεφτούμε, θα ήταν υποτιμητικό για την πόλη μας...
«Αξιοποιώντας» αυτή τη διάταξη, η δημοτική αρχή των Βριλησσίων εκμίσθωσε και πάλι, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, στην ίδια εταιρεία, τον χώρο του πάρκου της πρώην Ναυτικής Βάσης για το χρονικό διάστημα από την 14η Ιουνίου έως και την 13η Σεπτεμβρίου 2013 (δηλαδή όσο κατά ανώτατο όριο επιτρέπει η σχετική διάταξη), προκειμένου να διοργανωθεί καλοκαιρινό festival μπύρας, έναντι μισθώματος 1.500€ μηνιαίως. Στο ανωτέρω ποσό περιλαμβάνεται και η εκτιμώμενη κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος από τις συσκευές του μισθωτή. Εκτίμησε μάλιστα η διοίκηση, ότι η προσφορά αυτή είναι ενδιαφέρουσα, διότι «αφ’ ενός μεν θα παρέχεται ψυχαγωγία στους δημότες και αφ’ ετέρου θα συμβάλει στην ανάδειξη, προστασία και φύλαξη του πάρκου».
Αν και στο σύνολό τους οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης καταψηφίζουν κάθε φορά αυτήν την πρόταση της διοίκησης, η τελευταία επανήλθε ακλόνητη και πάλι εφέτος (Δ.Σ. 6ης Ιουνίου) για να παραχωρήσει τον χώρο της Ναυτικής βάσης, με πρόσχημα πάλι τον «πολιτισμό» και το μικρό οικονομικό όφελος για τον δήμο.
(Επ' αυτού, Θα είχε ενδιαφέρον να μας ενημερώσει ο κ. δήμαρχος για το κόστος του ρεύματος που δαπανά η συγκεκριμένη δραστηριότητα, σύμφωνα με τα στοιχεία του περσινού τριμήνου, ώστε να προκύψει το πραγματικό οικονομικό όφελος για τον δήμο).
Καταλήγει όμως προκλητικό να προπαγανδίζει ο Δήμος Βριλησσίων μια εμπορική δραστηριότητα, με πρόσχημα την ανάδειξη του πάρκου της Ναυτικής Βάσης ή την προσφορά στον πολιτισμό (!), ώστε να παρακαμφθεί η υποχρέωση διεξαγωγής δημοπρασίας για την εκμίσθωση του δημοτικού χώρου. Και τέλος, αγγίζουμε τα όρια της φαιδρότητας, όταν ο δήμαρχος της πόλης εμφανίζεται να προωθεί επικοινωνιακούς σχεδιασμούς ιδιωτικών συμφερόντων.
Συγκεκριμένα, το ρεπορτάζ για τα Βριλήσσια προβλήθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 της 25ης Ιουλίου: «Μέχρι την επόμενη Τετάρτη οι λάτρεις της μπύρας θα μπορούν να απολαύσουν ελληνικής παραγωγής μπύρα δωρεάν στο πάρκο της πρώην Ναυτική Βάσης στα Βριλήσσια. Το φεστιβάλ θα διαρκέσει μέχρι και τις 15 Σεπτεμβρίου. Άφθονη μπύρα σε όλα τα χρώματα σε κοινές αλλά και ξεχωριστές γεύσεις περιμένουν να προκαλέσουν τον ουρανίσκο των Αθηναίων στο πάρκο της πρώην Ναυτική Βάσης στα Βριλήσσια. Η εβδομάδα ελληνικής μπύρας είναι γεγονός και μόνον εδώ μπορεί ο λάτρης και μη του κριθαρένιου ποτού να το γευθεί σε όλο του το μεγαλείο»(!)
Και τότε, εμφανίζεται στον τηλεοπτικό φακό ο δήμαρχος Βριλησσίων (με φόντο δυο υψηλά στελέχη της διοίκησης να απολαμβάνουν χαμογελαστά την μπύρα τους), να δηλώνει: «...Τιμώντας αλλά και ενισχύοντας του έλληνες ζυθοποιούς που καταβάλουν τεράστια προσπάθεια, ποιοτική και ποσοτική... Και με αυτόν τον τρόπο τους ενισχύουμε και προβάλουμε τη δουλειά τους για την οποία είμαστε περήφανοι»!
Στην πραγματικότητα, πρόκειται για μια τυπική «γκρίζα διαφήμιση», η οποία μάλιστα, φαίνεται να αποδίδει. Μια συνηθισμένη υπαίθρια μπυραρία μετονομάζεται σε «φεστιβάλ μπύρας», κατά τον ίδιο τρόπο που μια επιπλοποιία γίνεται «έκθεση επίπλων» ή ένα χασάπικο «Κέντρο Κρέατος». Όμως ο δήμαρχος Βριλησσίων, τι δουλειά έχει να συμμετέχει σ’ αυτά; Τα Βριλήσσια τιμούν τους έλληνες ζυθοποιούς; Άραγε, εάν ζητηθεί να διαφημίσουμε τους παραγωγούς τυριών για να αναδείξουμε την αγορά της λεωφόρου Πεντέλης, θα το πράξουμε;
Για να σοβαρευτούμε, μόνο μια εξήγηση ερμηνεύει τη συμπεριφορά ιθαγενούς που εμφανίζουν οι δημοτικοί παράγοντες της πλειοψηφίας: Είναι τέτοια η ανάγκη προβολής κάποιου έργου από την πλευρά τους, που οικειοποιούνται ακόμη και την επιτυχή άσκηση μιας ιδιωτικής δραστηριότητας. Οτιδήποτε άλλο κι αν σκεφτούμε, θα ήταν υποτιμητικό για την πόλη μας...