Σελίδες

ΔΑΚΕ Ι.Τ.: Η Παιδεία δεν μπορεί και δεν πρέπει να αποτελεί αντικείμενο εκμετάλλευσης ιδιωτικών συμφερόντων


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ
Η ΔΑΚΕ Ι.Τ. στηρίζει τον αγώνα των εκπαιδευτικών ιδιωτικών λειτουργών και τα δίκαια αιτήματά τους. Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας με την έκδοση της εγκυκλίου (Φ.18/ 93893/Δ5/12-7-2013) αποδεικνύουν ξεκάθαρα πλέον ότι όχι μόνο δεν σχεδιάζουν και δεν προσπαθούν για το καλύτερο στην Παιδεία, αλλά βαδίζουν στη λογική του “ότι θυμούνται χαίρονται” ή “ότι τους ζητούν οι σχολάρχες υλοποιείται”!!!

Οι σοβαρότατες καταγγελίες της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών εκπαιδευτικών λειτουργών Ελλάδος περί “κυκλώματος” εντός του Υπουργείου Παιδείας χρήζουν άμεσης παρέμβασης του αρμόδιου Υπουργού και του ιδίου του Πρωθυπουργού.

Ανεξήγητη παραμένει η στάση των αρμοδίων υπουργών οι οποίοι σε συνεντεύξεις τους αλλά και σε τοποθετήσεις τους στη βουλή, δήλωναν ότι αγνοούν την ύπαρξη της συγκεκριμένης εγκυκλίου την οποία όμως τελικώς υιοθέτησαν.

Λίγους μήνες πριν, ενέταξαν τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς στο ενιαίο μισθολόγιο των εκπαιδευτικών του δημοσίου και προχώρησαν στην κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού. Με τη συγκεκριμένη εγκύκλιο μετονομάζουν τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς λειτουργούς σε ιδιωτικούς υπαλλήλους και μετατρέπουν τα ιδιωτικά σχολεία σε “σούπερ μάρκετ γνώσεων”.

Οι Έλληνες πολίτες που δοκιμάζονται και χειμάζονται από την εφαρμογή της λανθασμένης “λογιστικής συνθήκης” απαιτούν σεβασμό προς τη νέα γενιά των Ελλήνων, τη μαθητιώσα νεολαία , η οποία βλέπει το μέλλον της να βυθίζεται στην αβεβαιότητα, τα όνειρά της να γκρεμίζονται γιατί κάποιοι συμφώνησαν (κάτω από το τραπέζι) να χαρίσουν στους σχολάρχες δεκάδες εκατομμυρίων ευρώ και να υποβαθμίσουν το ρόλο και το λειτούργημα των εκπαιδευτικών.

Καλούμε τον αρμόδιο Υπουργό να επιδείξει τη δέουσα σοβαρότητα σε αυτό το πολύ κρίσιμο ζήτημα, να απομακρύνει άμεσα τους διαχρονικούς “δούρειους ίππους” που βρίσκονται στο Υπουργείο, κάποιοι από αυτούς χωρίς θεσμική ιδιότητα, για να εξυπηρετούν συγκεκριμένα συμφέροντα και να τηρήσει τη νομιμότητα με βάση το σύνταγμα και τους νόμους.



Η αξιολόγηση έπρεπε να έχει ξεκινήσει από τους “συμβούλους” και το στελεχιακό δυναμικό του Υπουργείου Παιδείας. Η εγκύκλιος πρέπει άμεσα να αποσυρθεί…

Η παιδεία δεν μπορεί και δεν πρέπει να αποτελεί “αντικείμενο” εκμετάλλευσης και πλουτισμού οικονομικών συμφερόντων. 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΑΚΕ Ι.Τ.