Στη Δανία για παράδειγμα οι άνεργοι βρήκαν έναν ακραίο τρόπο για να
προμοτάρουν τον εαυτό τους. Συνολικά δεκαπέντε άνεργοι εκτίθενται
καθημερινά στη βιτρίνα ενός καταστήματος στην Κοπεγχάγη, επιδεικνύοντας
τα προσόντα τους αλλά και την εργατικότητά τους σε όσους-εν δυνάμει
εργοδότες- τυχαίνει να περνούν μπροστά από το κατάστημα!
Η εν λόγω ιδέα προήλθε από στελέχη της εταιρείας μάρκετινγκ
Reputation Copenhagen η οποία τους εντόπισε και τους εκθέτει στο κοινό
λες και είναι εμπόρευμα. Αυτό που σοκάρει είναι ότι το όλο εγχείρημα
θυμίζει κατά πολύ τις διάσημες κόκκινες βιτρίνες στο Άμστερνταμ, όπου
ιερόδουλες προσφέρουν το κορμί τους για λίγα ευρώ.
Στη Δανία άνεργοι είναι εξαιρετικά καταρτισμένοι επαγγελματίες όπως
δικηγόροι, πρώην εμπειρογνώμονες σε φορολογικά θέματα ακόμα και άτομα
που έχουν διατελέσει Γενικοί Διευθυντές σε εταιρίες.
"Είμαι πρόθυμος να δοκιμάσω οτιδήποτε", δήλωσε ο Hannibal Camel Holt,
ένας άνεργος πολιτικός επιστήμονας, που πήρε τη θέση του στη βιτρίνα.
Κρατώντας έναν φορητό υπολογιστή και φορώντας ένα σκούρο μπλε
πουκάμισο προσπαθεί με αυτόν το τρόπο να προσεγγίσει κάποιον εργοδότη.
Εδώ και τέσσερα χρόνια είναι άνεργος και ας μιλά έξι γλώσσες όπως
αναφέρει.
Ο Holt έχει δημιουργήσει και ένα προφίλ στο Facebook το οποίο το ανανεώνει κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη βιτρίνα.
Σύμφωνα με την DJOEF, την επαγγελματική συνδικαλιστική οργάνωση η οποία είχε την ιδέα με τις βιτρίνες, το 41% των Δανών με πτυχία και μεταπτυχιακό, εξακολουθούν να ψάχνουν για δουλειά ένα χρόνο μετά την αποφοίτησή τους.