Σελίδες

Eρωτήσεις και Aπαντήσεις για την χορήγηση επιδόματος κατανάλωσης πετρελαίου θέρμανσης

Ανοίξτε εδώ

Ερωτήσεις

  1. Με τι κωδικούς εισερχόμαστε στην Εφαρμογή Δικαιούχων η οποία ανοίγει επιλέγοντας τον σύνδεσμο "Αίτηση ένταξης στο Μητρώο Δικαιούχων του Επιδόματος Κατανάλωσης Πετρελαίου Θέρμανσης" ;
  2. Είμαι πιστοποιημένος χρήστης των υπηρεσιών TAXISnet αλλά έχω ξεχάσει τους κωδικούς πρόσβασης. Θα πρέπει να κάνω επανεγγραφή ή μπορώ να κάνω την αίτηση χρησιμοποιώντας τον ΑΦΜ μου και τον αριθμό ειδοποίησης;
  3. Ποιες διαδικτυακές εφαρμογές θα χρησιμοποιήσω για την εξυπηρέτηση του Επιδόματος Πετρελαίου (Ε.Κ.Π.Θ) ;
  4. Ποια δυνατότητα δίνει στο χρήστη, η εφαρμογή Διαχείρισης Ενοίκων/ Χιλιοστών Θέρμανσης μιας Πολυκατοικίας;
  5. Με ποιο τρόπο θα διεκπεραιώνεται η διαδικασία για το Επίδομα Κατανάλωσης Πετρελαίου Θέρμανσης (Ε.Κ.Π.Θ.) ;
  6. Είμαι Διαχειριστής. Ποιοι είναι οι δικαιούχοι από κάθε πολυκατοικία για το Επίδομα Κατανάλωσης Πετρελαίου Θέρμανσης (Ε.Κ.Π.Θ.) ;
  7. Είμαι διαχειριστής και αφού εισάγω τον αριθμό της κοινόχρηστης παροχής ρεύματος εμφανίζεται μήνυμα ότι δεν υπάρχει. Τι να κάνω;
  8. Είμαι διαχειριστής. Τι πρέπει να ζητήσω από τους κατοίκους της πολυκατοικίας μου για να συμπληρώσω την απαιτούμενη ηλεκτρονική φόρμα;
  9. Είμαι Διαχειριστής και κάποια διαμερίσματα είναι μονίμως κλειστά. Πρέπει να δηλωθούν τα χιλιοστά τους στη Φόρμα Κατανομής Ενοίκων Πολυκατοικίας ή όχι;
  10. Είμαι διαχειριστής, αλλά δεν έχουμε κοινόχρηστο μετρητή ΔΕΗ (ρολόι ΔΕΗ ) στην πολυκατοικία. Ποιο ρολόι ΔΕΗ πρέπει να δηλώσω σαν Κοινόχρηστο;
  11. Είμαι ο Νέος Διαχειριστής και η δήλωση των χιλιοστών θέρμανσης από (τον προηγούμενο διαχειριστή) είναι σε εκκρεμότητα (έχει κενά που χρειάζονται συμπλήρωση). Τι ενέργειες πρέπει να κάνω για την εκκρεμότητα μας αυτή;
  12. Είμαι ο Νέος Διαχειριστής και η πληρωμή των επιδομάτων των Ενοίκων μας είναι σε εκκρεμότητα, ενώ η δήλωση των χιλιοστών θέρμανσης είναι σωστή και πλήρης (από τον προηγούμενο διαχειριστή). Τι ενέργειες πρέπει να κάνω για την εκκρεμότητα μας αυτή ;
  13. Έλαβα ένα e-mail «Ο Διαχειριστής άλλαξε τα χιλιοστά θέρμανσης του διαμερίσματός σας», αλλά εγώ τα είχα εισάγει τα σωστά; Τι πρέπει να κάνω για να το διορθώσω;
  14. Έχουμε ήδη αποκτήσει «κεντρικό» ΑΦΜ πολυκατοικίας από τη ΔΟΥ. Που τον δηλώνουμε;
  15. O προμηθευτής πετρελαίου δεν μου έδωσε στοιχεία για να υποβάλλω αίτηση χορήγησης επιδόματος. Τι κάνω;
  16. Έχουμε ήδη εφοδιαστεί με πετρέλαιο από τον περασμένο Απρίλιο (τιμολόγιο 03/04/2012 ) και έχουμε υποψηφίους δικαιούχους στην πολυκατοικία μας . Τι κάνουμε;
  17. Έχουμε ήδη εφοδιαστεί με πετρέλαιο από τον περασμένο Μάρτιο (π.χ. τιμολόγιο 03/03/2012), το οποίο όμως έχει καταναλωθεί κατά το ½ της ποσότητός του (έχουν ήδη καταναλωθεί 1000 από τα 2000 lt), ενώ έχουμε υποψηφίους δικαιούχους στην πολυκατοικία μας. Τι κάνουμε ;
  18. Είμαστε μια διπλοκατοικία, όπου κάθε κατοικία έχει δικό της καυστήρα; Πρέπει να τη δηλώσουμε σαν πολυκατοικία ή ο κάθε ένοικος να κάνει αίτηση ως κάτοικος μονοκατοικίας;
  19. Είμαστε ένα κτήριο με 4 κατοικίες, όπου οι κατοικίες ανά δύο έχουν κοινό καυστήρα; Πώς πρέπει να δηλώσουμε το κτήριο;
  20. Είμαστε μια διπλοκατοικία με κοινό καυστήρα. Το κόστος του πετρελαίου θέρμανσης το μοιραζόμαστε ανάλογα με την κατανάλωση του καθενός, ενώ δεν υπάρχουν χιλιοστά θέρμανσης. Πώς θα συμπληρώσω τα χιλιοστά θέρμανσης στον πίνακα;
  21. Είμαστε μια πολυκατοικία με κοινό καυστήρα που όμως δεν υπάρχουν χιλιοστά θέρμανσης, καθώς μοιραζόμαστε το κόστος με άλλους τρόπους. Πώς θα συμπληρώσω τα χιλιοστά θέρμανσης στον πίνακα;
  22. Ποια δικαιολογητικά απαιτούνται για την υποβολή της αίτησης ;
  23. Η ερώτησή μου δεν υπάρχει στις Συχνές-Ερωτήσεις.Τι να κάνω;